Nospix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script gerçekten çok güzel. Ayrıca bu scripte benzer bir scriptle bir siteniz vardı diye hatırlıyorum. Onu da ilk gördüğümde çok beğenmiştim. Kiralama olayı pek hoşuma gitmedi. Direk kodları ile birlikte satmak isterseniz fiyat iletirseniz sevinirim. Elinize, emeğinize sağlık.
Güzel yorumunuz için teşekkürler, evet eskiden yine sol menü dizaynlı bir yazılımımız mevcut idi, şimdi daha modern bir kit kullanarak geliştirdik.

Whatsapp'dan iletişime geçerseniz konuşabiliriz detaylıca.

İyi forumlar.