Merhabalar, 2 sitemde otomatik ve manuel reklam birimleri kullanıyorum. Son 4 gün öncesine kadar hep 2-3 liralarda TBM oluyordu. 6 Temmuzda 4-5 liralara çıktı TBM. 7-8 Temmuzda 6-8 liralardaydı. Bugün ise 14-15 lira TBM. Detaylı olarak bazı reklam birimlerine bakıyorum 20 lira TBM alan manuel reklam birimi de var. Bu ani yükseliş nedendir, daha sonra hesabım için olumsuz sorun olur mu? Başına gelen ya da Adsense hakkında tecrübeli kişilerden görüş almak istiyorum. İyi bayramlar