Bu zamana kadar çoğu kişi sırf ticaret puanı benden yüksek diye ticarette sürekli önce teslim sonra ödeme anlayışıyla yaklaştı ve yaklaşmaya devam ediyor. Bu zihniyete sahip insanların çoğu sırf ticaret puanım yüksek diye ben dolandırıp dolandırmayacağını nereden bileceğim? Yani trade puanından çok kişinin karakteri belli eder. Trade kasmak benim gözümde sadece bir ekstra güven sağlıyor gibi gözükse de aslında bu kişinin sonradan dolandırmayacağı ne malum? Eğer biri işini hakkıyla yapıyorsa ödemesini önden ister ve hizmeti size sağlar. Tabi önden hizmet sonra para çalışanlar da var ama sonuçta hakkını zamanında vermeyenler de var. Yani konu çok açık uçlu her iki taraf da haksız veya haklı.