10 senedir forumda üyeyim hep ticaret yaptım ufak orta büyük bütçeli ve hiçbir zaman trade kasma ya da ticaret yaptığım kişilerden trade istemedim çünkü o zamanlarda güven vardı ve işini hakkıyla yapan insanlar vardı traden kaç vs yoktu yani, ama bunun zararını sonradan almaya başladım çünkü insanlar artık trade sayısına bakıyor ama trade sayısındaki işlemlere pek aldırış etmiyorlar sanırım, 10 tl e-book satarak, kanva satarak yüzlerce trade kastılar. en sonki trade'yi 2013'de almıştım ondan sonra bıraktım, pişman oldum, o zamandan şimdiye kadar devam etseydim sanırım 300+ 400+ trade çıkardı herhalde, Bence trade verme ve gözükmeyle ilgili bir ayar gelmeli, trade'de bütçe geçmeli mesela, yapılan iş, kategori gibi sınıflandırma. meslek sınıfı yazılım vs yüksek ve orta bütçeli iş ile kanva satarak alınan trade çok farklı, sizinde yazdıgınız çok doğru. çoğunlukla üyelik tarihini baz alıyorum çoğunu da hatırlıyorum ya da tanıdığım için sorun teşkil etmiyor, trade'yi de kontrol ediyorum ardından. güven verici trade ile 10 tl'ye satılan e-book ya da kanva vs satarak elde edinen trade çok çok farklı
forumda trade kasmak için açılan konulardan bende pek hoşnut duymuyorum.