Bu şekilde çok fazla konu açılıyor, ticaret puanı için alım yapacağını söyleyen şahıs aynı gün içinde 30 TL'lik 20 tane alım yapıp 600 TL ile güvenli bir profil oluşturuyor. Sonra +10k para vurup kaçıyor.

KİMSENİN TİCARET SAYISINA GÜVENİP İŞ YAPMAYIN. RAKAMLAR DEĞİL, NİTELİK ÖNEMLİ.

Ticaret puanlarını detaylıca inceleyin. Alım yaptığında da pozitif trade alıyor zira şahıslar. Ticaret puanını kimden almış, kaç haneli rakamlarda ticaretler yapmış, yaptığı işin detayları nedir, alım yaparak mı hizmet sunarak mı puan kazanmış, puan kazandığı alanda satış konusu var mı, varsa referans yorumları nasıl, bunların hepsine hakim olun. Ardından hizmet alın - satın.

Benim gözümde xxxx haneli, cevval iş teslim edip 5 ticaret puanı olan üye, lisans e-book satarak, +100 itrader toplamış üyeden daha prestijlidir. İyi forumlar.