selimgezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan bu yazıyı işinde gücünde olup rızkını kovalayan insanlar ve o insanların cebindeki belki bir günde belki bir yılda binbir cefayla kazanılan parayı çarpmak isteyen mahluklar okuyor. Ha belki o mahluklar işin rengini bu satırdan sonra fark edip okumaya son vermiş olabilir ama dert değil.
Hayatında hiçbir başarısı olmayan, herhangi bir becerisi yeteneği olmadığı için sadece saf ve kalbi temiz insanları kandırarak parasını almaya çabalayan o acınası ucubelerden birisi şuan sizin sesinizi duyuyor olsa ne söylemek isterdiniz?
Ona nefret kusup içinizi mi rahatlatırdınız yoksa doğru yolu göstererek adam etmeye mi çalışırdınız?
Nush ile uslanmayanın hakkı tekrir, tekrir ile uslanmayanın hakkı kötektir.
Onlara söylemek istediklerimi açık açık buraya yazarsam süresiz ban yerim