Hocam merhaba, öncelikle hayırlı olsun bol kazançlar diliyorum, bende trendyol da dropshipping yapmayı düşünüyorum. Rica etsem hangi depo/toptancı ile çalışıyorsunuz, paylaşırsanız sevinirim. Yaptığınız satışlarda depodan kaynaklı herhangi bir gecikme yaşadınız mı ? Son olarak ürün temini sağladınız depo/toptancı için herhangi bir aylık, yıllık ücret mevcut mu ? Tekrardan hayırlı olsun.
@GokturkDijital; ile birlikte çalıştık gayet ilgililer.