Selam bir arkadaşım r10 a katılmak istiyor ve maalesef davetiyem yok elinde olan varsa yardımcı olabilir mi herkese iyi bayramlar
Az önce davetiye aldığınız üye
@saitaksungur; üyenin davet ettiği kişi
Multi üyelik
https://www.r10.net/profil/160396-eno_.html
Konu hakkında detaylı PM atarmısınız
https://www.r10.net/profil/165228-glady0.html
64 yaşındaki bu hanımefendi forumda hangi konular ile ilgilenecek çok merak ediyorum.