Sebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, sevdiklerinizle beraber size de hayırlı bayramlar diliyorum hocam.
Teşekkürler hocam. Bu mübarek günde Rabbim, inanan/inanmayan herkesin emeğinin karşılığını eksik etmesin inşAllah.