yeni nesil trollerin sirazesi oyle kaymis ki komplo teorisi oldugunu da itiraf ediyorlar bir de.
yeni nesil trol lafını hakaret sayarım. Komplo teorisi diyorum hocam.
12 eylül öncesi tüm ülke kaos ve anarşi ortamıydı. Bazı provokasyon olayları toplumsal çatışmayı iyice körükledi. İnsanlar öyle bir hale geldi ki, artık darbe olsun da düzelsin diye belenti vardı.
Şimdi 12 eylül arka planını herkes biliyor. Ancak 12 eylüle götüren süreçte toplumun çoğu kamplaşmanın tarafı olmayı seçti. İnsanlar o kaos döneminde makul düşünce ve davranış sergileyemedi.
Bugünkü topluma baktığımda yine benzer tabloyu görüyorum. İnsanlar olumlu bir şeylerin parçası olmaktansa siyasi ve ideolojik bir tarafların holiganı olmayı tercih ediyor.