ramazansevimmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan acayip çekti hocam ya naptınız
Yanında bide güzel bi çay ohhh
Hiç sorma hocam ya. Hamile olsam aşermeyi bırak, çocuğu düşürürdüm. O derece kısır yiyesim var. Yapmaya kalksam elime yüzüme bulaştıracam. O yüzden yapmakta istemiyorum.