CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sokakta pilavcı gördüğümde canım çekmez, yemem. Ama kısırcı görsem oturur yerdim. Şuan canım çekti, olsa da yesem
Kısırcı niye yok ki? Bence olmalı...
Ticari getiri oranları iyi olmaz da ondan hocam, ek olarak satılabilir belki de şu şartlarda mantıklı değil.