Merhaba öncelikle deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Size bir sorum olacak, cevaplarsanız çok sevinirim
1. sitenizi 301 çekerken direkt 2. sitenizin (hedef site) anasayfasına mı yönlendirdiniz yoksa 1. sitenin içeriklerini de 2. sitenin içerikleriyle mi eşleştirdiniz