Merhabalar. Ben yazılım geliştiricisiyim. Btk Akademi'den aldığım derslerle yazılımda iyi bir tecrübe kazandım ve ilerlemeye devam ediyorum (çok şükür). Yazılımda kendimi bulduğum için bu alanda senin gibi "bilgisayar programcılığı" bölümüne yazılmaya karar verdim. Çünkü hem resmiyet kazanır ve ileride diploma da isteyebilirler, belli olmaz. "Bilgisayar programcılığı" bölümüne ikinci üniversite olarak girmeyi düşünüyorum, öyle bir imkan vermişler. Bende de benzer sorun var ama en azından r10'da iş almışlığım da var. Şimdi iş bulmanız için kendinizi iyi bir şekilde tanıtmanız çok önemlidir. Ayrıca başvurduğunuz yerlerin ne kadar adaletli oldukları da tartışılır, belki aralarında iyi bir şirket de az olabilir, kimi dolandirıcı da olabilir. Ben yazılımcıların kendi göbeğini kendilerinin kesmelerinden yanayım. Geliştirdiğiniz yazılımların satılmasının en iyi yerlerinden biri olarak bizzat r10'u sayabiliriz. Kendinizi iyi bir şekilde tanıtıp güven kazanırsanız çok sayıda iş alabilirsiniz. Unutmayalım ki çok iyi yazılımcı da olsanız da, alıcıya kendinizi tanıtamazsanız faydaya dökülmez. Hayırlısı diyelim. 🙂🤝