ESXİ Gayet kullanışlı bence. ESXİ kullanımı sade ve basitken proxmox biraz daha detaycı. Bu kadar kargaşada zaten ne kadar sadelikten yana olabilirseniz sizin için o kadar iyi oluyor.
exsi ama her donanım ile uyumlu değil sanırım sürekli güncel donanım istiyor yada kullanılan donanımlar pahalı oluyor proxmox donanım seçmiyor mesela sanallaştırma desteği olan tüm işlemcileri destekliyor diye biliyorum daha önce AMD Althon x2 kullanmıştım