mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harcama bildirimlerini açık tutun hocam; bu sayede bir aksilik olursa kısa sürede müdahale edebilirsiniz.
İş bankasının harcama bildirimleri gerçekten çok iyi çalışıyor diğer bankalarda açık olmasına rağmen yapılan harcama bildirimi bir saat sonra geliyor çok kötü bir durum.