Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevduatlarımı yastık altı yerine bankalarda işliyorum, hisse senedi al-sat vs. yaptığımdan para trafiğimde oluyor sürekli. Bankanın hoşuna giden şeyler yapınca arttırdılar bi şekilde.
Anladım hocam iyi çalışmalar