Genel olarak böyledir. İnsanlar bir şeyler alınca mutlu olurlar bu mutluluklarını paylaşmak isterler.
Örnek araba alan biri yıllarca para biriktirip bir amaca ulaşır ve sonunda arabasını alır sosyal medyadan sonunda aldık gibisinden gibi paylaşımlara atarak mutluluğu dile getirir.
Forumda üye işleri çoğaltmıştır ve para kazanmanın verdiği mutluluk ile üyeliğini yükseltmiştir. Bunu paylaşarak bundan belki mutlu oluyor.
Konuyu görünce hayırlı olsun yazabilirsiniz ya da konuyu kapatıp foruma devam edebilirsiniz.
Kısaca hocam çok takılmayın nasıl mutlu oluyorlarsa öyle mutlu olsunlar.
Edit: bende sevmiyorum o konuları o yüzden bakıp geçiyorum. (Bir kişi yapsa engelle geç ama çoğu kişi yapınca çok takmıyorum artık)
Egolu yorum yazanlarıda engelliyorum