ihale yaptım ve bir arkadaşa kaldı, ihale size kaldı diye mesaj attım, birkaç saat sonra bir baktım arkadaş beni engellemiş.
Hem teklif verdi almıyor bide üstüne engelliyor.
Ayıp yani.
Sizce şikayet konusu açayım mı yoksa boşvermeli miyim?