Gider gelir şu an gelmişse olay bitmiştir neyin sorgulamasını yapıyorsunuz anlamadım.

Milyar dolarlık şirketlerde bile erişim kesintileri oluyor. Koca koca bankalar saatlerce hizmet veremiyor r10 1 dakika kapanmış çok mu?