Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk çıktığı zaman 7 alıp 5 yıl kullanıp easycep'e 1900 e satmıştım. baya oldu, benim ki değildir tabii

7 konusunda söyleyeceğim şey eğer bataryası orijinal ise birazcık götürebilir ama çok bir şey beklemeyin hocam. batarya yeni bile olsa çok ısınıyor, uygulamalar ve ios sürümü çıktığı zamana göre geliştiği için çabuk şarj bitiyor, donma problemleri de oluyor. sıfırı zaten bulamazsınız da, yine de şahsen bu yenilenmiş cihazlara pek güveniyorum.

dediğim gibi olay geliştirdiğiniz uygulamaların testi ve basit işlemler için ise iadere eder ama kaç ay iyi performans alırsınız bilemem.
hocam alcatel 3x kullanıyorum. şuan iphone 5 ile bana can suyu gibi gelir