Merhaba,

Projeleriniz linux tabanlı olacaksa gereksiz arayüzlerden kaçınarak ubuntu + kvm virtualization kullanmanızı önerebilirim. Basit bir Gnome eklentisi ve virt-manager işinizi rahatlıkla görecektir. Esxi arayüzüne benzer bir arayüzü mevcut ve kullanımı oldukça rahat olacaktır. Windows-Linux karma kullanım yapılacaksa burada esxi kullanmanız daha mantıklı olacaktır