Anadolu Üniversitesi Lisans Maliye mezunuym ve Marmara Ünıversitesi iktisat 2.sınıf terkim.. Şu anda okuduğum bölümle tamemen alakasız bir işte asgari ücretin oldukça altı bir ücrette çalışmaktayım... Maalesef daha iyisini bulana kadar çalışmak zorundayım. Yani iş durumu ve işsizlik büyük bir problem..