herkese merhaba acaba sanallaştırma yaparken exsi mi kullanılıyor proxmox mu siz hangisini kullanıyorsunuz performans olarak hangisi daha iyi ?
Merhaba, ESXi rahat kullanımlı olsa da Linux ağırlıklı projeler için KVM tabanlı sanallaştırmalar da kullanılabilir.
Windows ağırlıklıysa da Hyper-V kullanılabilir.
Projeye en iyi hangisi uyuyorsa o kullanılabilir, hepsinin artı eksileri var sonuçta.