Ben Karabük üniversitesi bilgisayar programcılığı, Anadolu üniversitesi yönetim bilişim sistemleri mezunuyum, Çankaya üniversitesi bilgisayar mühendisliğinden de gelecek dönem mezun olucam.
bana bile dönüş yapmıyorlar kardeşim

100 firmadan belki 1-2 si mülakata çağırıyor onlarda zaten şu yüzden almadık bile demiyor
Anadolu Ün. Yönetim Bilişim Sistemleri okumayı planlıyorum bende. Dersler zor muydu hocam? (Benim ki ekstradan okumak olacak

)