SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşa yazdığım tavsiyeleri okumanı tavsiye ederim. çoğunu yapıyorsundur zaten ama eksik kısım varsa tamamlarsın. olumsuz düşünme yoğunlaş kendini disipline al çok zor değil. yolun zorunu bitirmişsin kolay kısımda pesimist olma. Ülkenin durumundan ötürü karamsarlık hepimizde var en ufak olumsuzluk gözümüzde büyüyor boş ver işine bak sen.
Ben zaten freelancer olarak çalışıyorum. Ülkemdeki olanaklardan dolayı umudumu kesip yurt dışına çalışmaya başlamıştım.
Ama her ne kadar kazansam da bu yanlışları söylemeden geçemiyorum.