oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yeni bilgisayar mühendisliğini bitirdiğinizi söylemişsiniz, öncelikle hayırlı olsun, iş hayatınızda başarılar dilerim. Mühendislik fakültesine gitmedim dediğim gibi, bildiğim kadarıyla üniversitelerin tercihine göre donanım veya yazılım ağırlıklı olarak müfredat belirleniyor, Ege Üniversitesi' nin daha çok donanım ağırlıklı eğitim verdiğini hatırlıyorum 3 - 4 sene önceki araştırmalarıma göre. Siz nasıl bir disiplin içerisinde, hangi üniversitede eğitim aldınız bilmiyorum ama böyle yazdığınıza göre muhtemelen yazılım ağırlıklı bir eğitimdi. Yazılım, bilgisayar ve mekatronik mühendislikleri haricinde bu konularla ilgili olan bir bölüm var mı bilmiyorum.
Teşekkür ediyorum öncelikle. Keşke yazılım ağırlıklı bir bir eğitim olsaydı. Hatta donanıma bile razıydım. Ben 8 dönem boyunca toplamda 6 yazılım dersi görürken, 9 tane elektrik dersi gördüm. Ve bu elektrik derslerinden sadece 1 tanesi arduino dersiydi. Aslında görmem gereken eğitimin sizin dediğiniz gibi olması gerekirdi ama çeşitli bahanelere sığınarak hiç ders açmadılar.