kadirbilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum ve evet en büyük pişmanlığım devlet üniversitesinde okumak oldu.
arkadaşa yazdığım tavsiyeleri okumanı tavsiye ederim. çoğunu yapıyorsundur zaten ama eksik kısım varsa tamamlarsın. olumsuz düşünme yoğunlaş kendini disipline al çok zor değil. yolun zorunu bitirmişsin kolay kısımda pesimist olma. Ülkenin durumundan ötürü karamsarlık hepimizde var en ufak olumsuzluk gözümüzde büyüyor boş ver işine bak sen.