SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün doktorluğun itibarı kalmamış ülkede hocam mühendisi kim ne yapsın Benim okuduğum üniversitede ağır bi şekilde donanım, orta seviye network dersleri, seçmeli yapay zeka alanı veriliyor mesela. Devlet üniversiteleri biraz daha yoksul standart müfredat tabi.
Katılıyorum ve evet en büyük pişmanlığım devlet üniversitesinde okumak oldu.