kadirbilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer lisans bölümleri için bir şey söyleyemem tabi ama mühendisliğin bir itibarı kalmadı artık.
Zamanında demiştim babama çiğ köfteci açalım diye ama dinlemedi.
Bugün doktorluğun itibarı kalmamış ülkede hocam mühendisi kim ne yapsın Benim okuduğum üniversitede ağır bi şekilde donanım, orta seviye network dersleri, seçmeli yapay zeka alanı veriliyor mesela. Devlet üniversiteleri biraz daha yoksul standart müfredat tabi. Okuldan okula da değişiyor. Bizdeki ağırlık başka okulda yazılıma verilirken başka okulda donanıma olabiliyor.