Hocam iş arama macerasına başlamışsındır. İş ilanlarında baktığında lisans mezunu adamı da adam yerine koymuyorlar artık. Öyle istekler, öyle mülakatlar yapıyorlar ki. Kıçı kırık firmalar öyle isteklerde bulunuyor ki. Lisans okumamak o diplomayı eline almamak bugğn dezavantaj yarın mecburi. Gidişat bunu gösteriyor.
Diğer lisans bölümleri için bir şey söyleyemem tabi ama mühendisliğin bir itibarı kalmadı artık.
Zamanında demiştim babama çiğ köfteci açalım diye ama dinlemedi.