norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben normal serbest meslek arıyorum ama bulamıyorum bulduğumda asgari ücretin yarı fiyatı . Harçlık çıkarmak için bu eziyete değmez diye evde yatıyorum gün boyu.
Hocam inanın artık hayattan soğudum. Şundan 3 yıl önce dünyayı gezmek isterken şuan yaşama hevesimi çaldılar. Harçlık çıkarmayı da geçtim. İş yok ki piyasada