SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Karabük üniversitesi bilgisayar programcılığı, Anadolu üniversitesi yönetim bilişim sistemleri mezunuyum, Çankaya üniversitesi bilgisayar mühendisliğinden de gelecek dönem mezun olucam.

bana bile dönüş yapmıyorlar kardeşim
Hocam açıkcası aklımdaki sorular şu
İş mi yok? (Yani cidden çok kötü bir duruma doğru mu gidiyoruz?)
Köle mi arıyorlar? (3 kuruşa günde 15 saat çalışma mı arıyorlar? (hayır ona da razıyım))
Ben mi yeteneksizim? (Bu konuda şöyle kendimi her gün her saat geliştirme odaklı çalışmaktayım. Böyle birşey olacağını sanmıyorum ancak çuvaldızı kendime de batırmam gerektiği için her gün gelişmeye odaklıyım)