Ben Karabük üniversitesi bilgisayar programcılığı, Anadolu üniversitesi yönetim bilişim sistemleri mezunuyum, Çankaya üniversitesi bilgisayar mühendisliğinden de gelecek dönem mezun olucam.
bana bile dönüş yapmıyorlar kardeşim

100 firmadan belki 1-2 si mülakata çağırıyor onlarda zaten şu yüzden almadık bile demiyor