Haklısınız hocam tabikide 😊 Benim bir itirazım yok zaten sadece öyle yazmak istedim görüşlerinizi almak için
Forumdaki d@landırıcılık olaylarının bir tık önünü kesmek ve forum içi güveni arttırmak adına eklendi hocam ilk başta 50 TL olarak geldi hatta sonra 30 TL'ye düşürüldü