Haklısınız tabi hocam ama o zaman da alt limitin biraz daha yüksek olması daha iyi olmaz mıydı sizcede 🥲
oguzerdim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bence 30 az bile en az 100 olmasını isterdim, yoksa paso trade kasılıyor.