Bugün 10-15 tane ticaret puanım silindi. Sanırım ticaret puanı 30 tl ve üzerinde verilmekteymiş. Ben buradan çoğunlukla kanva ve duolingo satarak bir şeyler kazanmaktayım. Bu iki ürününde forumda alt limit fiyatı 10 tl olunca mecbur 10 tl üzerinden satmaktayım. Ve ben bu kadar ticaret yaparken bunları tradeye dönüştüremem üzücü bir durum oluyor. 30 TLye koymaya çalışsam 10 tl varken neden benden alınsın der insan.. Bazı büyük işletmeler gibi xx.xxx ticaretler yapacak bir ürün veya bilgim yok maalesef 🥲. Bunuda öyle yazmak istedim kimse yanlış anlamasın teşekkür ediyorum 😊❤