Biz elektrik üretmiyoruz.
Bir enerjiyi başka bir enerjiye çeviriyoruz.
Aktif fay hattında hangi enerjiyi elektriğe çevireceğiz.
Depremin enerjisi kullanılamaz çünkü kısa sürede çok enerji açığa çıkar depolama imkanı ve ne zaman nerede olacağını bilme imkanı yok.
Siz fay hattından elektrik üretmek için nasıl bir fikre sahipsiniz.
Fay hattına sondaj yapmak elektrik üretmez yapılan sondaj sonucu hangi sistemle elektrik üretmeyi düşünüyorsunuz?
gene jeotermalde olduğu gibi su ile belki olabilir