DieAndRose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende geçen gün malesef dolndrldm .köyde olduğum için en kısa sürede kanıtlarla beraber adli işlemler için şikayette bulunacağım öyle kurtuluşu yok çeksin cezasını en azından siciline işlesn sonra yana yakıla iş arasın nitelikli dolandrıcktan hala bile durmuyor dün askere gideceğini helallik verirsem iade edeceğini yazdı sonra yine engeli attı papara ve numaranın kendine ait olmadığını iddia etti sonra whatsapp mesajları silmeye çalıştı fakat modlu olduğu için duruyor hepsi kanıt olarak sunacağım savcılığa çıktısını alıp
Çok geçmiş olsun. Hocam bu işin yaşı tecrübesi yok. 15 yıllık R10 kullanıcısıyım ben. Bi anlık gaflet işte.
Size zahmet sizi aradığı numara, IBAN bilgilerini paylaşır mısınız? (1. sayfadaki arşive ekleyeceğim)
Şikayeti savcılığa yapıyorsunuz size özelden benim elimde olan bilgileri ve örnek dilekçeyi paylaşacağım.
Daha sonra o dilekçe ile ve nufüs cüzdanız fotokopiniz ile bağlı bulunduğunuz ilin baş savcılığına başvuracaksınız. Dediğim gibi örnekleri ve bilgileri size göndereceğim için süreç kolay olacak. Ben çok emek verdim sayın yöneticimiz @Admin; ve Avukat bey @Avukat; sayesinde yol kat ettim. Kesinlikle hakkınızı arayın. Tekirdağ'da bir arkadaşımız netice almış ona da atıf yapalım ki (benim örneğimde o atıf da var) suçlar birbirini bağlasın ve çığ gibi büyüsün...

Askerde bizim askerleri de dolandırmaz umarım.