Zamanında osmanlı torunuyum demek idamlık sebebiydi ama gelde anlat işte
İdam olma sebebi ise padişaha ortaklık olmak anlamına geliyordu
Zaman ne zaman hocam , tarih bilgim iyidir ilk defa böyle bir şey duyuyorum 😊
Araştırmalarımda gördüm ki bir kaç tengrici sallama bilgi olarak sağa sola yazmışlar . Osmanlı torununu hanedan soyundan gelenler olarak yazmışlar ki ayrı bir cahillik sergilemişler😊