Siz sosyal medyadan görmüşsünüz ben gerçekte gördüm.
Üzerinize alınmayın ama ben Osmanlı torunuyum diyen memur ayda 5 gün işe geliyordu.
Vatancı milletçi sakaryacıydı kendisi.
işin kötü yanı bu tür insanların işi hep rast gidiyor.
Doğrudur hocam menfaatperest dolu ortalık . Yukarıdaki lafimin içinde alayı var. 60-70 yıllık kısacık ömrümüz var, onu da yalandolanla geçiriyoruz, sonsuz ahiret hayatını unutarak. Allah muhafaza etsin .