androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz sosyal medyadan görmüşsünüz ben gerçekte gördüm.
Üzerinize alınmayın ama ben Osmanlı torunuyum diyen memur ayda 5 gün işe geliyordu.
Vatancı milletçi sakaryacıydı kendisi.
işin kötü yanı bu tür insanların işi hep rast gidiyor.
Zamanında osmanlı torunuyum demek idamlık sebebiydi ama gelde anlat işte

İdam olma sebebi ise padişaha ortaklık olmak anlamına geliyordu