polisler gibi,aracın gittigi güzergaha göre ilerleyerek yeni kamera görüntüleri bulamazmısınız hocam?adanada bizim arkadaşın köpegi evden kaçmıştı,buldugum her kameradan gittigi yere bakarak ilerledik,2 günde zor bulduk hayvanı.inşallah sende bian önce bulursun
Bu şekilde 400 metre ilerledik hocam 2 sitenin kamerasından yönüne, ama malesef ki hiçbirinde plaka görünmüyor
Belki bir umut mobeseden baktırabilirsek