Merhaba Arkadaşlar,
Arkadaşım 3 yıl önce, kira sözleşmesi yaparak bir ev tutuyor. Sözleşme de Evin tutulma zamanı Ekim ayı. Ancak sonra ev sahibi ile görüşüyor şubattan şubata zam konusunda anlaşıyor sonraki yıl için ekim ayı değil de şubatta zamlı ödüyor ve banka da ödemesi ayrıyeten daha önce elden aldığı için imzalı aldığına dair kağıtlar var. Yarın bir gün uzlaşma olmadığında sözleşme deki ekim ayı mı geçerlidir yoksa ev sahibi ile uzlaşamadığı durumunda şubat itibariyle zam baz alındığı için şubat ayını mı baz alması gerekir ?