enerjiyi depolayacak bir kapasitör bulabilirseniz evet neden olmasın. öyle bir kapasitör bulursanız, yıldırım'dan da elektrik üretebilirsiniz. deniz dalgalarından da üretebilirsiniz. bunun için piezo deneylerine bakabilirsiniz.
ancak, ben daha uçuk bir şey düşünüyorum. her balığın kuyruğuna, her kuşun kanadına bir üreteç bağlasak, kablosuz olarak bu enerjiyi de depolama merkezlerine transfer edersek olay tamamdır.
Ahahah seninki:fikir değil fantazi, seni doğa düşmanı