@kad1r; sen kafayı yemişsin iyikide uzatmamışım yaptığın terbiyesizliği görmezden gelip yoluma bakacağım bol şanslar!!
Teşekkürler de
1. terbiyesizliği yapan sizsiniz.
2.engellemek nedir?
3. ifşa olmak istiyorum?
4. engellediniz ve mesajları sildiniz.