Umutofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba, okul kapandığı günün akşamında Merzifon’dan İstanbul’a biletimi aldım. Kafam çok doluydu. İstanbul’da 2 haftaya yakın 2 farklı akrabamda kaldım. Kafam çok rahatladı. Ben bu 2 hafta boyunca yanımda birisi olmadan tek başıma gezdim. Eminönü’ne gittim, Sultanahmet, Ayasofya Camiiye gittim, Miniatürk’e gittim (…) İşin özü bal gibi de gezilir. Ama çok zevk alamazsın yanında birisini ararsın.
yorumlar için teşekkürler. çoklu alıntı yapıp yanıt veremedim.

aslen zaten istanbul'da yaşıyorum. burada tek başına gezmek pek ala mümkün. ama burası bi tatil beldesinden ziyade metropol. her yer bir şehir sayılır. ama antalya turistik ve tatil beldesi sayılır. yani ulaşım konusu istanbul gibi değil. metroya atla şuraya git, marmaraydan in şuraya gir olayı orada olmayacağı için şüpheye düştüm.