Hocam merhaba, okul kapandığı günün akşamında Merzifon’dan İstanbul’a biletimi aldım. Kafam çok doluydu. İstanbul’da 2 haftaya yakın 2 farklı akrabamda kaldım. Kafam çok rahatladı. Ben bu 2 hafta boyunca yanımda birisi olmadan tek başıma gezdim. Eminönü’ne gittim, Sultanahmet, Ayasofya Camiiye gittim, Miniatürk’e gittim (…) İşin özü bal gibi de gezilir. Ama çok zevk alamazsın yanında birisini ararsın.