Hocam merhaba, okul kapandığı günün akşamında Merzifondan İstanbula biletimi aldım. Kafam çok doluydu. İstanbulda 2 haftaya yakın 2 farklı akrabamda kaldım. Kafam çok rahatladı. Ben bu 2 hafta boyunca yanımda birisi olmadan tek başıma gezdim. Eminönüne gittim, Sultanahmet, Ayasofya Camiiye gittim, Miniatürke gittim (
) İşin özü bal gibi de gezilir. Ama çok zevk alamazsın yanında birisini ararsın.