4 adet kedimiz var, bir tanesi sarman, tekir cinsi. Bir de bayağı hareketli cinsinden kaynaklı..
Bazen balkon camı açık olduğunda da evden kaçıyordu ancak sitenin bahçesinde dolaşıyordu en fazla, yine bir akşam bu şekilde çıktı ancak site dışına çıkmış ilk defa ve araç çarpmış malesef.
Kamera görüntülerinden izledim, bir araç yanında duruyor yaklaşık 10 dakika sonra su döküp ayıltıyor veterinerleri arıyor ancak kimseye ulaşamıyor sanırım. Kutuya koyup yardım etme düşüncesiyle götürüyor.

Gece olduğundan kameradan plakayı okumayı başaramadık, plaka çok parlıyor, çevre sitelerden de aynı şekilde plaka görünmüyor ancak gittiği yönü tespit edebildik.
Mobese var gittiği yönde, acaba bişey çıkar mı mobeseden. Kedimizi nasıl bulabiliriz, 3 gündür sıkıntıdayız...

İlgili olayın görüntüsü bu şekilde bizim kameralarımıza yansıyan https://streamable.com/knexxa