Merhaba r10 uzun zamandır takip ediyordum bu formu fakat üye olamıyordum 1 Aydır üyeyim fakat 1 ayda cok insan tanıdım çok samimi çok nazik ve dahalari iyiki katılmışım aranıza sizleri çok sevdim sevmeye devam edeceğim iyiki varsınız